Saturday, May 8, 2010

membebel*

salam . lame sudah tidak menjenggah ini blogg . malam niey rase rajin laa pulak.heee. mau story pe eh .
pepagi cam biase laa aku bangun pkul 11.00 pagi . aduh !! terok btol laa . bukan salah aku eh bngun lambat . semalam ade hal .
hahahah . banyak laa kau pnye hal farah . hehehe . ptang sabtu niey ku mlekan projek bersame mak aku . korang nk tau pe . ktorang anak beranak sedang membuat eksperiment rambut . eceh !! umm ktowng warne kan rambut . heee . bole laa . ayah aku tengah tdo . so diep tdo ktowang buadd laa projek sambil tengok cte HINDUSTAN* tangkap feeling kejap eh . huhuhu . ta sangke mak aku tumpang semankukengad kan aku sowang jek . tapi best wok .
MALAM - afta nk dakt pkul laan p kuar makan . makan western food . tuka selere . sedapsedap . ummmm
aduh sedap nyep chicken chop . steak . huuuuuuuu . sambil makan cuci mate .
tngok hot guys .
eh menggedik pulak .
biase laa . u noe me right?/ .
lepak2 sambil makan lihat orang lalu lalang . tbe2 an ku tengok dep laa mak cik niey .
tngah syok makan rase kesian laa kt mak cik tu .
tue2 pon mau menjaja .
aku mne bole tngok mende2 nieh . ^ sensitif^
aku bayangan mak cik tu nenek aku .
ohh tidak !!
mne laa ank2 diep . biarkan makcik tu buad kerje .
ta dep simpati langsung!!
over laa pulak .dah makan umm g downtown pulak
p jalan2 smbil tengok2 kot de yang berkenan
hehehehe .
mase ktowang datang tu awal la jgk so terpakse tunggu jap ktowang lepak2 kt tepi jalan.
dalam kol bape tah blah aa
boring dah . .panas lak *
so kami pon pulanglah ke rumah.
heyy readers that all for my story .
-see u next time
byeeee .
mmmuahhhhhhhh . nyte :))

                     

No comments:

Post a Comment