Friday, April 9, 2010

heeeeeee :

           heyy .lame gler aku ta bkk blog niey . . first i nak ctep satu story yang agak memalukan . * Alkisahnye macam niey . ary niey aku g tucen at matrin . patutnyep ptng niey aku free .but terpkse ganti class add mate . hohohoh ;P class start around 1.40 . so aku tros g laa . urrm cane ek  nk story .;dd  ktowang kt kaunter time tu . nak amik bku addmate . dep sowang mamat niey aku usha laa an ta g semayang jumaat kep . yelaa diep sowang  yang islam . so aku ckp laa at my frends . then afta dat  ktowang kuar nk p seven -E . so  tme nk otwy tu . aku cakap laa . 'Weyh budak tadi kan 'smbil aku tengok kt blakang tengok laa kalo diep ade . then myra tros jewp ckap tak pegi sembayang jumaat . kuat beb ! kau ckap . padahal diep kt blakang aku jewp . haa !memalukan . mst laa diep tau tu diep sbb diep jewp yang aku usha n adep kt c2 . haa ! kantoi . then msok class dis budak same class ngun ktowang . Alahai -but maintain cool jewp laa .


`~ moral valuenyep . ckp siang padang2 OKE :dd

No comments:

Post a Comment